Jak przekształcić swój artykuł, aby osiągnąć sukces?

marketing

Walczysz o sukces rynkowy swoich produktów poprzez artykuły? Chcesz spróbować marketingu artykułów, ale nie jesteś pewien od czego zacząć? W takim razie trafiłeś we właściwe miejsce! W tym artykule, dajemy Ci wskazówki, których potrzebujesz, aby rozpocząć marketing artykułów i upewnić się, że Twoje wysiłki rozkwitają.

Kiedy wyślesz maila na swoją listę mailingową, poproś o informację zwrotną. Większość konsumentów lubi dawać dane wejściowe do firmy. Zachęcanie do wyrażania opinii pozwala czytelnikom na wniesienie wkładu. Nie tylko możesz im się podobać, ale także ich pomysły mogą poprawić Twój marketing i lepiej odpowiadać Twoim czytelnikom.

Jeśli trafiasz na blokadę z napisaną treścią, zacznij kontrowersje. Debatuj na gorące tematy lub na temat aktualnych gwiazd. Możesz budować w ten sposób, jak inni reagują na Twoje argumenty, komentują na Twojej stronie i linkują do Twoich postów. Nagradzaj nowych czytelników, dostarczając im wysokiej jakości treści, które są poparte prawdziwą wiedzą.

Jeśli piszesz wiele artykułów na jeden temat, upewnij się, że podajesz do nich odnośniki! Czytelnicy nie tylko przeczytają jeden artykuł, ale także mają szansę sprawdzić inne, które napisałeś na dany temat, jeśli znajdują się tuż przed nimi. To zwiększy przychody z reklam, które otrzymujesz od jednej osoby.

Rozważ opłacenie innych, aby zrobić swój marketing artykułu, gdy jesteś off do dobrego początku. To pozwala na wprowadzenie na rynek w ilości. Usługi takie jak Amazon Mechanical Turk ułatwiają zlecić tysiące wysokiej jakości artykułów i mieć je zrobić w ciągu kilku dni. Po prostu pamiętaj o wstępnej kwalifikacji swoich pracowników, w przeciwnym razie utoniesz w spamie.

Zastanów się nad uruchomieniem swoich artykułów w formacie bloga i nie umieszczaj produktu w każdym artykule. Ludzie będą czytać artykuły wysokiej jakości, ale będą zmęczeni ciągłym marketingiem. Jeśli umieścisz swoje wezwanie do działania, w co czwartym lub piątym artykule, może to prowadzić do większej ilości konwersji niż w przypadku, gdy bęben marketingowy bije w każdym poście.

Kiedy piszesz artykuły jako część strategii marketingowej, upewnij się, że mają one charakter informacyjny. Chociaż może się wydawać, że marketing artykułów ma więcej wspólnego z umieszczeniem i linkowania niż z uzyskaniem potencjalnych klientów do czytania artykułów, musisz traktować każdy artykuł jak boisko sprzedaży lub jednorazową okazję do zdobycia zaufania klienta.

Ważne jest, aby być cierpliwym podczas zatrudniania taktyki marketingu artykułów. Artykuł marketing na pewno nie jest najszybszym rodzajem reklamy online. Korzyści wziąć miesięcy, aby mieć wpływ na dane dotyczące ruchu na stronie internetowej. Jedną z wyraźnych zalet, aby skupić się na tym, że marketing artykułów jest dość długoterminowa strategia, jej efekty stymulujące ruch pozostają przez długi czas po początkowym wysiłku.

Pracuj nad swoim pisaniem. Rozważ swoją zdolność do pisania, aby być umiejętności, które można poprawić na. Im więcej pracujesz nad doskonaleniem pisania artykułów, tym szczęśliwsi będą Twoi czytelnicy z wynikami. Ćwiczcie pisanie o rzeczach, których nie będziecie publikować, aby nadążyć za waszymi nowymi talentami.

Jednym ze sposobów na maksymalne wykorzystanie marketingu artykułów jest pisanie artykułów, aby pomóc czytelnikom. Dzielenie się wiedzą, ujawnianie informacji i proponowanie rozwiązań problemów – wszystko to pomaga zainteresować czytelnika i dać mu dobre wrażenie o autorze. Pomocne artykuły budują reputację ich autora jako godnego zaufania źródła informacji.

Zanim napiszesz artykuł, dokładnie zbadaj tematy, które chcesz poruszyć. Przeprowadzając badania przed napisaniem artykułu, możesz mieć pewność, że Twoje artykuły są aktualne i zawierają pełne informacje. Twoje artykuły będą wtedy przydatne dla Twoich czytelników, a wielu z nich zacznie postrzegać Cię jako eksperta w swojej niszy, co ułatwi konwersje.

Dobrze napisane i ciekawe artykuły mogą naprawdę zrobić różnicę z Twoich wysiłków marketingowych artykułów. Różnorodność różnych, wysokiej jakości artykułów da Twoim czytelnikom wybór. Proces ten stanie się łatwiejszy dzięki większej praktyce.

Znajomość Twoich odbiorców jest pomocna w każdym rodzaju marketingu. Z marketingu partnerskiego jest to przydatne, ponieważ należy wiedzieć, jakie rodzaje produktów lub usług do reklamowania. Jeśli reklamy są istotne dla rodzaju publiczności dostajesz bardziej trafne będą one kliknąć na nich.

Bez względu na to, jakiego rodzaju produkty lub usługi sprzedajesz, powinieneś być w stanie korzystać z marketingu artykułów. Teraz, gdy już przeczytałeś ten artykuł, wiesz, co możesz zrobić, aby upewnić się, że marketing artykułu jest sukcesem. Wkrótce, ludzie będą szukać wskazówek dotyczących marketingu artykułów od Ciebie.